Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, November 14, 2009

1 year anniversary

Alhamdulillah, hari ni genap setahun pernikahan saya & suami. Pagi tadi sempat pergi check up di KPMC Kjg, kandungan dah genap 33 minggu..Kene injection untuk elak kancing gigi sekali..mm..sakit..abi kata sebab bahu saya takde isi sangat, sebab tu sakit.Abi senyum je tengok saya kene inject tadi..geram betul..ingatkan nak suruh doctor tu inject abi sekali.Start awal minggu ni, perut dah mula rasa tegang, tidur malam pun dah mula tak lena..kenala banyakkan bersabar kan..mesti orang kat dalam perut ni dah tak sabar nak keluar. Doktor pun kata tadi perut saya lebih keras dan tegang dari biasa..takut jangkitan kuman je..so, doctor bagi antibiotik je untuk makan..Doakan saya ye..

No comments:

Post a Comment